Saturday 2 April 2016

Kelengkapan Haji & Umrah : Fitrah Al Hajj

FITRAH AL HAJJ, yang ditubuhkan pada tahun 1435H, merupakan gerbang sehenti yang menyediakan kelengkapan ibadah Haji dan Umrah.



FITRAH AL HAJJ menjalankan perniagaan yang berasaskan 'Ibadah dalam Perniagaan' dengan menyediakan segala keperluan untuk urusan ibadah para muslimin dan muslimat dengan nilai produk yang berkualiti serta harga yang mampu dimiliki.




Konsep 'Ibadah dalam Perniagaan' ini menjadi landasan muamalat FITRAH AL HAJJ, dengan tidak mengenakan 'harga yang tersembunyi' serta tidak mementingkan pulangan keuntungan yang lumayan. Seiring dengan itu, di FITRAH AL HAJJ, kami sentiasa memastikan aliran ibadah diterapkan serta disempurnakan di dalam menjalankan perniagaan ini.




FITRAH AL HAJJ telah diikhtiraf oleh para pelanggan sebagai salah satu pusat sehenti kelengkapan ibadah Haji & Umrah yang LENGKAP dan BERPATUTAN di Kuala Lumpur.
In Sha Allah, kami akan terus berusaha menawarkan kepelbagaian produk dengan harga yang berpatutan serta berkualiti.





Fikirkan serta namakan apa sahaja kelengkapan ibadah Haji dan Umrah yang anda inginkan, In Shaa Allah, segalanya tersedia di FITRAH AL HAJJšŸ».



Sila lawati kami di Lot 3.07, Tingkat 3, Sunway Putra Mall, Jalan Putra, 50480 Kuala Lumpur. Kami beroperasi dari hari ISNIN hingga AHAD; mulai jam 10.00 pagi - 10.00 malam. Sebarang pertanyaan, sila hubungi / whatsapp di talian 03-4050 2376 / 013-2111 186 / 012-4891 992. Maklumat lanjut, lawati Facebook kami.


Kami menantikan kehadiran anda dengan tangan yang terbuka 


'Fitrah Suci Seruan Ilahi'

No comments: