Saturday 1 April 2017




🕋 Anda Mencari kelengkapan Haji atau Umrah untuk musim Haji / Umrah?

🕋 Malas nak ke sana ke mari untuk beli semua kelengkapan ibadah di tempat berlainan?

🕋 Anda nak dapatkan semua kelengkapan di bawah 1 bumbung agar lebih mudah dan praktikal?

🕋 Membeli belah di sebuah gerbang yang lengkap dengan perkhidmatan khidmat nasihat untuk pelanggan, parking percuma (utk 2 jam pertama ) tanpa perlu parking dibawah sinaran matahari serta anda boleh membeli belah barangan lain & menikmati juadah di salah satu restoran di dalam sebuah pusat membeli belah ternama.

🕋 Hendak Miliki segala kelengkapan dengan harga yang amat berpatutan & berkualiti seperti yang disahkan oleh bekas pelanggan kami?

segalanya ada di



GERBANG KELENGKAPAN IBADAH SOLAT, HAJI & UMRAH NO. 1 DI MALAYSIA
🌏 FITRAH AL HAJJ 🌏

▪️⭐FITRAH AL HAJJ, yang ditubuhkan pada tahun 1435H, merupakan gerbang sehenti yang menyediakan kelengkapan ibadah Haji dan Umrah.

▪️ ⭐FITRAH AL HAJJ menjalankan perniagaan yang berasaskan 'Ibadah dalam Perniagaan' dengan menyediakan segala keperluan untuk urusan ibadah para muslimin dan muslimat dengan nilai produk yang berkualiti serta harga yang mampu dimiliki.

▪️⭐Konsep 'Ibadah dalam Perniagaan' ini menjadi landasan muamalat FITRAH AL HAJJ, dengan tidak mengenakan 'harga yang tersembunyi' serta tidak mementingkan pulangan keuntungan yang lumayan. Seiring dengan itu, di FITRAH AL HAJJ, kami sentiasa memastikan aliran ibadah diterapkan serta disempurnakan di dalam menjalankan perniagaan ini.

▪️⭐FITRAH AL HAJJ telah diikhtiraf 👍🏽 oleh para pelanggan serta Tokoh Perniagaan sebagai salah satu pusat sehenti kelengkapan ibadah Solat, Haji & Umrah No. 1 di Malaysia, yang LENGKAP dan BERPATUTAN.

▪️⭐Fikirkan serta namakan apa sahaja kelengkapan ibadah Haji dan Umrah yang anda inginkan, In Shaa Allah, segalanya tersedia di FITRAH AL HAJJ 👍.


▪️⭐Sila lawati kami di Lot 3.07, Tingkat 3, Sunway Putra Mall, Jalan Putra, 50350 Kuala Lumpur.
▪️Kami beroperasi dari hari ISNIN hingga AHAD; mulai jam 10.00 pagi - 10.00 malam.⏰

Sebarang pertanyaan, sila hubungi / whatsapp di talian Bebas Tol : 1300 88 5666.
▪️Whatsapp / SMS : 013-211 1186

🔹Kami menantikan kehadiran anda dengan tangan yang terbuka 👐🔹

‘Keperibadian Fitrah Ummah’



No comments: