Saturday 1 April 2017

IHRAM PREMIUM

by FITRAH AL HAJJ

Bila sebut sahaja Haji / Umrah, ianya amat sinonim dengan KAIN IHRAM bagi jemaah lelaki. Ada pelbagai jenis ihram di pasaran...Ada yg buatan CHINA, PAKISTAN & sebagainya. Anda pasti rasa ragu-ragu dengan apa yg akan dipakai ketika dalam ihram sama ada berjahit, nipis, halalan toyyiban dan sebagainya??  
TAPI jangan risau, di FITRAH AL HAJJ, kami jamin 💯%, Kain Ihram kami adalah antara yang terbaik, jauh sekali bab kain dari jenis yang berbulu & nipis. Yang pasti... Kain Ihram FITRAH AL HAJJ dijahit khas dengan kualiti kain yg bermutu dan tidak jarang tetapi AMAT SELESA dipakai ketika musim sejuk & panas di Tanah Haram.


Alhamdulillah, ramai yang berkunjung ke Gerbang Kelengkapan Ibadah Solat, Haji & Umrah FITRAH AL HAJJ untuk membuat persediaan awal bagi mendapatkan kelengkapan Haji ; untuk musim haji yg bakal tiba tak lama lagi. Tak ketinggalan persediaan untuk Umrah.

Kami berasa lega bila mana pelanggan atau sahabat-sahabat Fitrah Al Hajj memberikan respon yang sangat positif kerana tidak perlu ke sana ke mari untuk mendapatkan kelengkapan ibadah. Ramai juga yang memberikan 'feedback' mengenai harga & kualiti kelengkapan yg kami tawarkan amatlah berpatutan serta berkualiti. ALHAMDULILLAH, SYUKUR!
Memang itulah yg menjadi misi kami sebagai salah sebuah 
GERBANG KELENGKAPAN IBADAH SOLAT, HAJI & UMRAH.

FITRAH AL HAJJ, memperkenalkan KAIN IHRAM PREMIUM by FITRAH AL HAJJ untuk TETAMU ALLAH yg bakal mengerjakan haji & umrah. 
IHRAM PREMIUM by FITRAH AL HAJJ ini didatangkan dengan 6 corak yg berbeza dengan ciri-ciri berikut :

👉TIDAK BERJAHIT - sepasang kain ihram
👉TIDAK JARANG
👉LEMBUT
👉SELESA DIPAKAI
👉TIDAK BERBULU ; kain tuala yang bermutu
👉HARGA SETANDING KUALITI
BERAT : 1500GRAM(+-)


PILIHAN CORAK IHRAM

#IHRAM 1 : KHUFI



#IHRAM 2 : SHELL


#IHRAM 3 : BEES



#IHRAM 4 : BUNGA



#IHRAM 5 : SILANG



#IHRAM 6 : ZIGZAG


🔎HARGA ??🔍


WHATSAPP < IHRAM PREMIUM> ke 013 211 1186
WHATSAPP < IHRAM PREMIUM> ke 013 211 1186
WHATSAPP < IHRAM PREMIUM> ke 013 211 1186

ATAU

Jemput datang dan rasai sendiri kain ihram yg begitu lembut apabila dipakai dan disamping dapat mencari kelengkapan yg masih tidak lengkap. 

SEMUANYA HANYA DI 

GERBANG KELENGKAPAN IBADAH SOLAT, HAJI & UMRAH FITRAH AL HAJJ

di : L3.7, TINGKAT 3 SUNWAY PUTRA MALL, JALAN PUTRA 50350 KUALA LUMPUR.

TALIAN BEBAS TOL : 1-300-88-5666





No comments: